Τετάρτη 20 Ιουλίου 2011

ΚΑΣΚΟΛΑΚΙΑΣ

Πρωτη μουρη ο ΚΑΣΚΟΛΑΚΙΑΣ στα περισσότερα βιντεο σημερα. Ποιος τον πιανει τωρα . Πως θα φαινοταν αραγε στον ΑΣΤΕΡΙΞ και τους ακολούθους του να ειχαν για προεδρο στο ΣΑΤΑ τον ΚΑΣΚΟΛΑΚΙΑ ?  Θα γλίτωνε η νομαρχία και θα την πάθαινε το διεθνές δικαστήριο.
Θα ειμαστε το μοναδικο ραδιοταξι με γραφειο στην Χαγη .

ΡΑΓΚΟΥΣΗ ΠΑΝΕ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ

Ειπε λεει ο Ραγκουσης οτι εαν περάσει το δίκιο μας θα παραιτηθεί. Δηλαδη εαν παραιτηθει θα καταστραφουμε σαν χωρα σαν κλαδος. Ραγκουσης και ξερο ψωμι λενε στο ΠΑΣΟΚ και εγω λεω να παει σπιτακι του να φαμε και εμεις λιγο ζεστο ψωμι. Ετσι και αλλιώς κανεις δεν τον ψήφισε για να ειναι εκει , απλώς μας τον φόρτωσαν. Μη ξεχναμε και τι εκανε στην Κερατεα και εκει τα μουτρα του εφαγε και εφυγε.

Η ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ

Χωρις να βρεθει λυση στη συνάντηση του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων Γιάννη Ραγκούση, με επταμελή αντιπροσωπεία των ιδιοκτητών ταξί όλης της χώρας.
Μετά τη συνάντηση, που κράτησε μιάμισι ώρα περίπου, ο πρόεδρος του ΣΑΤΑ Θύμιος Λυμπερόπουλος, ανακοίνωσε ότι η απεργία συνεχίζεται και ότι η μορφή του αγώνα δεν θα ανακοινωθεί τώρα, αλλά θα ενημερώνονται τα σωματεία για τον τρόπο αντίδρασης.

Επεισόδια σημειώνονται αυτή την ώρα έξω από το υπουργείο Μεταφορών. Οι οδηγοί ταξί, εξαγριωμένοι από το ναυάγιο της συνάντησης των εκπροσώπων τους με το Γιάννη Ραγκούση, άρχισαν να επιτίθενται κατά των ανδρών των ΜΑΤ, πετώντας τους μπουκάλια και διάφορα αντικείμενα. 

Πήγαινέ με σ’ άλλη χώρα, ταξιτζή

Πορεία προς το αεροδρόμιο πραγματοποίησαν χτες χιλιάδες ταξί, με αποτέλεσμα να προκληθούν σοβαρά κυκλοφοριακά προβλήματα και οι δρόμοι της Αθήνας να μην παρουσιάζουν αυτήν την όμορφη και γνωστή εικόνα τάξης που έχουν όλες τις υπόλοιπες ημέρες.
Οι ιδιοκτήτες ταξί αντιδρούν στην απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, ενώ ζητούν δίπλα στο ταξίμετρο να μπουν και φρουτάκια.
Παράλληλα, οι ιδιοκτήτες ταξί είναι πολύ ενοχλημένοι από την πρόθεση των μελών της κυβέρνησης να εγκαταλείψουν τη χώρα με ελικόπτερο και απαιτούν να φύγουν με ταξί.
Σύμφωνα με τα καθεστωτικά ΜΜΕ, πολλοί ταξιδιώτες έχασαν τις πτήσεις τους, λόγω της κυκλοφοριακής συμφόρησης που επικράτησε στην Αττική Οδό.
Δυστυχώς, δεν έπεσε κανένα αεροπλάνο, ώστε να έχουμε την τύχη να δούμε τους ταξιδιώτες που έχασαν το αεροπλάνο να ευγνωμονούν με δάκρυα στα μάτια τους ιδιοκτήτες ταξί που τους έσωσαν τη ζωή, και να τους κολλάνε τα ευρώ στο κούτελο.
Αν αυτά δεν είναι παπαριές ξεπουλημένων δημοσιογράφων- και κάποιοι ταξιδιώτες έχασαν, όντως, το αεροπλάνο-, ας παρηγορηθούν στην σκέψη πως μπορεί δίπλα τους να καθόταν κάνας άπλυτος με βρομερή αναπνοή που θα τους τρέλαινε στις κλανιές σε όλη τη διάρκεια της πτήσης.
Οι ιδιοκτήτες ταξί προσπάθησαν να πάνε στην πλατεία Συντάγματος αλλά οι άνδρες ΜΑΤ δεν τους το επέτρεψαν, για να προστατευτεί η ειρηνική και δημοκρατική διαμαρτυρία των διαδηλωτών του Συντάγματος.
Ο δήμαρχος Αθηναίων που ζουν στα βόρεια προάστια, Γιώργος Καμίνης, καταδίκασε την προσπάθεια των ιδιοκτητών ταξί να πάνε στο Σύνταγμα, λέγοντας πως το κίτρινο χρώμα χιλιάδων ταξί θα χαλούσε την αρμονική και γραφική εικόνα που έχουν δημιουργήσει στην πλατεία οι σκηνές και τα πανό με τα συνθήματα με τα γαμωσταυρίδια.
Ο υπουργός Λούμπεν και Τουρισμού, Παύλος Γερουλάνος, έκανε λόγο για μεγάλο πλήγμα στον τουρισμό και την σκυτάλη πήραν τα παπαγαλάκια της τηλεόρασης που τα νοιάζει πάρα πολύ η εξυπηρέτηση των τουριστών, γιατί κι αυτοί τουρίστες είναι στην Ελλάδα – τις καταθέσεις τις έχουν στην Ελβετία.
Είναι περίεργο που δεν έχει βρεθεί μέχρι τώρα κανείς να πει σε όλους αυτούς που νοιάζονται τόσο πολύ για την εικόνα της Ελλάδας στο εξωτερικό «ρε μουνόπανα, σας πήρε ο πόνος για τους τουρίστες και το πλήγμα που προκαλούν οι απεργίες στον τουρισμό αλλά δεν σας άκουσα ποτέ, ρε καριόληδες, να λέτε για το πλήγμα που έχουν προκαλέσει τόσα χρόνια στην ελληνική κοινωνία οι κυβερνήσεις που στηρίζετε εσείς και τα γαμημένα αφεντικά σας, και έχουν αναγκάσει χιλιάδες Έλληνες να μεταναστεύσουν στο εξωτερικό». Ε, αφού δεν βρέθηκε κανείς να τους το πει, γιατί να το πω εγώ και να γίνω κακός;
Πάντως, κακώς αντιδρούν οι ιδιοκτήτες ταξί στην απελευθέρωση των αδειών. Ήταν η χούντα του Παπαδόπουλου που απελευθέρωσε τις άδειες -και έφθασαν τα ταξί το 1974 να είναι 10.000-, οπότε πρέπει η σημερινή χούντα να συνεχίσει το έργο της προηγούμενης. Πρέπει να υπάρχει συνέχεια. Αυτό είναι το σωστό.