Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

ΡΑΓΚΟΥΣΙΑΔΑ


Σε άρθρο του στο «Έθνος της Κυριακής», ο Γιάννης Ραγκούσης αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η απεργία ανέδειξε μια πολλαπλή σύγκρουση που υπερβαίνει το συγκεκριμένο θέμα «και μας υποχρεώνει να αναμετρηθούμε με τις μεγάλες προκλήσεις που έχει μπροστά ο τόπος». «Είναι ευθύνη μας να αναδείξουμε την πολιτική ουσία της σύγκρουσης αυτής», τονίζει.
Ο Γ. Ραγκούσης εκτιμά ότι η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης και της αναβάθμισης του επαγγέλματος των ταξί και υποστηρίζει ότι «η δήθεν κριτική για χειρισμούς, η προσχηματική προτροπή για συμβιβασμούς, η υποκριτική πίεση για λήξη της απεργίας με "αμοιβαίες υποχωρήσεις", υπέκρυπτε στην πραγματικότητα την έλλειψη πολιτικής βούλησης για απελευθέρωση».
«Εμείς έχουμε πάρει τις αποφάσεις μας. Λέμε απελευθέρωση και εννοούμε απελευθέρωση. Με κανόνες, διαφάνεια και δικαιοσύνη. Γιατί η απελευθέρωση αυτή είναι στην πραγματικότητα απελευθέρωση από τα δεσμά που καθηλώνουν τη χώρα στο τέλμα του παρελθόντος. Θα τα σπάσουμε γιατί αυτή είναι η αξίωση της κοινωνίας και η ανάγκη της πατρίδας», καταλήγει ο Γ. Ραγκούσης.

180.000 - 200.000 ΕΥΡΩ ΕΚΑΝΑΝ ΦΤΕΡΑ

Μετα απο 19 ημερες απεργια ετσι εξασφαλισαμε την περιουσια μας και ερχονται και τα αλλα. ΖΗΤΩ Ο ΘΥΜΙΟΣ 
Γερμανικό σύστημα χορήγησης αδειών εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών
Βασική αρχή του γερμανικού συστήματος είναι η κατάργηση των αγοραπωλησιών στις άδειες. Η άδεια είναι προσωπική και μόλις ο ιδιοκτήτης της φτάσει σε ηλικία συνταξιοδότησης την καταθέτει στο κράτος, που τη διαθέτει με βάση λίστα αναμονής, η οποία έχει συγκροτηθεί με συγκεκριμένα κριτήρια. Ο αριθμός τους καθορίζεται με μαθηματικό τύπο, με βασική παράμετρο τον πληθυσμό και τα οικονομικά δεδομένα της κάθε περιοχής.