Καλημερα ΧΑΡΗ μου σου απαντω απο εδω για να τα διαβασουν και οι αλλοι γιατι εχουν ενδιαφέρον . Οσο αφορα το πρωτο σου σχόλιο ναι εχεις δικιο και εμενα η γνωμη μου ειναι οτι ψαχνουν για μακακες , οτι βρουν και οτι αρπαξουν . Τωρα οσο αφορα το δευτερο σχολιο θελω να σου θυμισω οτι αυτο υπαρχει χρονια τωρα αλλα σε αλλη μορφη . Δεν ειναι κατι καινουργιο . Παντα υπηρχε το βιβλιο του ικα μεσα στο αυτοκινητο για τους οδηγους και η αδεια κυκλοφορίας για τους ιδιοκτητες . Και παλαιότερα ακομα υπηρχε και το ημερολόγιο του αυτοκινητου κατι σαν το χτυπημα της καρτας στα εργοστασια που μεσα εγραφες τι ωρα έπιανες δουλειά και τι ωρα σταματουσες . Φαινομενικά ο Μανωλιος θα βαλει τα ρουχα τους αλλιώς. Πολυ φοβαμαι ομως οτι αυτο ειναι μια παγιδα για εμας ομως και οχι για τους μαντραδες . Κατι μου λεει οτι αυτο ειναι αλλη μια κεκροπορτα για να κανουν παιχνιδια εις βαρος μας και το ΣΑΤΑ για αλλη μια φορα κοιμάται ορθιο. Το λεω αυτο γιατι οπως σου εξηγησα και πιο πανω αυτο ηδη υπαρχει σαν μετρο αλλα βουληση δεν υπαρχει και κανεις δεν ενδιαφερεται . Και εαν δεν υπηρχε αυτη η αναδουλειά παλι πυροσβεστες ,δασκαλοι, κτλπ θα υπηρχαν επανω .
Και λεω εγω τωρα οταν θα γινει αυτο που λες και μεσα εκει θα φαίνεται με οποιοδηποτε τροπο (και υπαρχουν πολλοι) οτι εσυ αδυνατεις να πληρωσεις θα μπορεις να δουλευεις? Και τι θα γινει εαν δεν μπορεις να δουλεψεις για εξι μηνες ΧΑΡΗ μου ? που θα πηγαινει αυτη η κακομοιρα η αδεια? Οσο αφορα το ΣΑΤΑ ΧΑΡΗ μου εδω και 2-3 χρονια τωρα επεξεργαζονταν ενα ταξιμετρο με καρτα που θα εχει τα στοιχεια του οδηγου που δουλευει και χωρις αυτην θα ειναι νεκρο. Κατα την γνωμη μου και αυτο πολλα κενα εχει και γενικα οτι ειναι ηλεκτρονικο εχει πολλα παραθυρα , και παρακαμπτήριες . Το ΣΑΤΑ ηθελε ακομα αυτο να συνοδευεται και απο πλοηγο για να ειναι το πακετο ολοκληρομενο οπως τοτε που βαλαμε τις ταμιακες μεσα σε δυο ημερες απο δυο τρεις εταιριες γιατι οι αλλες δεν προλαβαν και οποιοσ καταλαβε καταλαβε . Οπως και το ειδικο σημα που εχουμε και τα λεφτα λεει θα πηγαιναν σε δημιουργια πιατσων και γερανων . Ακομα θυμαμαι τον ΜΠΑΝΤΟΥΡΑΚΗ και την παρεα του στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ που το περασα τοτε. Σημερα το 2012 με την εξαπλωση του μετρο στους τερματικους σταθμους του μετρο το ΣΑΤΑ εχει χωρο για 6-7 αυτοκινητα και οι υπολοιποι πληρωνουμε 40 με την εκπτωση 20 ευρω για παρανομη σταθμευση. Αυτο ειναι το ΣΑΤΑ . Οσο για τους μαντραδες που λες ουτε καν που θα ασοληθουν με αυτο γιατι με τον καινουργιο νομο ανοιγουν μια εταιρεια με δικα τους αυτοκινητα και δεν θα χρειαστει να ειναι κιτρινα με οδηγους με μισθο 400- 500 ευρω η ακομα και part- time . Πριν ενα χρονο εψαχνες μηνες να βρεις ενα ταξι για να νοικιασεις και σου ζηταγε οτι ηθελε φετος εαν ανοιξεις μια εφημεριδα παρακαλανε να βρουνε οδηγους, και σε λιγο θα τα δινουν οσο οσο γιατι αλλοιως θα χασουν την αδεια.
Εμεις σημερα θελουμε 200 ευρω για την ασφαλεια του αυτοκινητου, 450 ευρω για την δικα μας ασφαλεια και γυρω στα 1000 για καυσιμα τον μηνα. 1500 ευρω χωρις τα εξοδα του αυτοκινητου , τα χαρατσια , τα δανεια μας , ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ .
Και λεω εγω τωρα οταν θα γινει αυτο που λες και μεσα εκει θα φαίνεται με οποιοδηποτε τροπο (και υπαρχουν πολλοι) οτι εσυ αδυνατεις να πληρωσεις θα μπορεις να δουλευεις? Και τι θα γινει εαν δεν μπορεις να δουλεψεις για εξι μηνες ΧΑΡΗ μου ? που θα πηγαινει αυτη η κακομοιρα η αδεια? Οσο αφορα το ΣΑΤΑ ΧΑΡΗ μου εδω και 2-3 χρονια τωρα επεξεργαζονταν ενα ταξιμετρο με καρτα που θα εχει τα στοιχεια του οδηγου που δουλευει και χωρις αυτην θα ειναι νεκρο. Κατα την γνωμη μου και αυτο πολλα κενα εχει και γενικα οτι ειναι ηλεκτρονικο εχει πολλα παραθυρα , και παρακαμπτήριες . Το ΣΑΤΑ ηθελε ακομα αυτο να συνοδευεται και απο πλοηγο για να ειναι το πακετο ολοκληρομενο οπως τοτε που βαλαμε τις ταμιακες μεσα σε δυο ημερες απο δυο τρεις εταιριες γιατι οι αλλες δεν προλαβαν και οποιοσ καταλαβε καταλαβε . Οπως και το ειδικο σημα που εχουμε και τα λεφτα λεει θα πηγαιναν σε δημιουργια πιατσων και γερανων . Ακομα θυμαμαι τον ΜΠΑΝΤΟΥΡΑΚΗ και την παρεα του στο ΕΛΛΗΝΙΚΟ που το περασα τοτε. Σημερα το 2012 με την εξαπλωση του μετρο στους τερματικους σταθμους του μετρο το ΣΑΤΑ εχει χωρο για 6-7 αυτοκινητα και οι υπολοιποι πληρωνουμε 40 με την εκπτωση 20 ευρω για παρανομη σταθμευση. Αυτο ειναι το ΣΑΤΑ . Οσο για τους μαντραδες που λες ουτε καν που θα ασοληθουν με αυτο γιατι με τον καινουργιο νομο ανοιγουν μια εταιρεια με δικα τους αυτοκινητα και δεν θα χρειαστει να ειναι κιτρινα με οδηγους με μισθο 400- 500 ευρω η ακομα και part- time . Πριν ενα χρονο εψαχνες μηνες να βρεις ενα ταξι για να νοικιασεις και σου ζηταγε οτι ηθελε φετος εαν ανοιξεις μια εφημεριδα παρακαλανε να βρουνε οδηγους, και σε λιγο θα τα δινουν οσο οσο γιατι αλλοιως θα χασουν την αδεια.
Εμεις σημερα θελουμε 200 ευρω για την ασφαλεια του αυτοκινητου, 450 ευρω για την δικα μας ασφαλεια και γυρω στα 1000 για καυσιμα τον μηνα. 1500 ευρω χωρις τα εξοδα του αυτοκινητου , τα χαρατσια , τα δανεια μας , ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΑΝΕ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ .