Σάββατο 27 Αυγούστου 2011

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ ΝΟΥΜΕΡΑ

Καθομουν και σκεφτομουν σημερα στην πιατσα  αφου περασε το 2ωρο ποσο δικιο ειχαν καποτε μερικοι ποθ φωναζαν οτι οι πιατσες θα πρεπει να ειναι φανερες και τι αδικο που ειχαν αυτοι που ελεγαν οτι εγω πληρωνω 100 ευρω και θελω να δουλευω με το ραδιοταξι . Τωρα εχουμε φτασει να καθομαστε σε πιατσες οι οποιες φευγουν και ολας  πανω απο 2 ωρες . Ακουστηκε οτι ο 125 ηταν στην ημερησια στο Μαρουσι πηγε στην βραδυνη και ξαναγυρισε στην πρωινη χωρις να φυγει . Αληθεια συνεχιζετε να θελετε  να ειναι κρυφες οι πιατσες?  Α!!! Ξεχασα εφυγα μετα 3 ωρες απο τον δρομο και πηγα τοπικο. Τι συμφερει περισσοτερο 5 ωρες στο Ρ3 η 3 ωρες στην Ν.Σμυρνη ?

ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ Η ΓΑΜΟΣ? ΙΔΟΥ Η ΑΠΟΡΙΑ

Αληθεια 11 του μηνος που θα πρωτοπαμε στην συνελευση η στον γαμο? Ο ΚΑΣΚΟΛΑΚΙΑΣ δεν τα κανονισε καλα γιατι εαν υπαρχει και μπατσελορ παρτυ χλωμο το βλεπω να σηκωθουν πολλοι το πρωι οποτε δεν θα εχουμε απαρτια.  

ΟΛΑ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ

Απο οτι εμαθα οι διαβουλευσεις με τον ΡΑΓΚΟΥΣΗ πανε πολυ καλα , και οταν λενε αυτοι του ΣΑΤΑ οτι  τα πραγματα πανε καλα ετοιμαστειτε να τους δωσετε και τα σπιτια σας. Το οπλο που ειχαμε αυτη την φορα η ΕΚΘΕΣΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ θα παραμεινει στα αζητητα αφου τιποτα δεν θα γινει μεχρι να τελειωσει. Και οταν θα ψηφιστει το νομασχεδιο τοτε θα μας κατεβασουν σε απεργια για να μας κλεισουν τα ματια. Το προβλημα μας ειναι οι ιδιωτικες εταιριες γιατι αυτες θα μας καταπιουνε

Πέμπτη 25 Αυγούστου 2011

ΖΗΤΩ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Ε ρε τι γινεται . Το απογευμα περνουν οι προεδροι μας την αποφαση να μην κουνηθουμε μεχρι να γινει γνωστο το νομοσχεδιο και το πρωι ο ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ περνει το πρασινο φως απο τον ΤΖΕΦΡΥ . Εγω λεω να αφησετε να ψηφιστει πρωτα ο νομος και μετα να μας κατεβασετε σε αγωνα μεχρις εσχατων. 

ΑΛΛΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗΣ

Καθε ημερα μαθαινω οτι και αλλοι υπεγραψαν για εναρμόνιση και οχι για ανασυσταση . Το χειροτερο δε απο όλα ειναι οτι δεν ξερουν η δεν καταλαβαινουν την διαφορα των δυο αυτων λεξεων. Κριμα γιατι αυτη η διαφορα θα μας φερει σε πολυ δυσκολη θεση

Τετάρτη 24 Αυγούστου 2011

ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ

Να σας πω ενα μυστικο? Το χαρτι με τις υπογρεφες δεν το θελουν για την συνελευση αλλα για να το καταθεσουν στο υπουργειο οικονομικων και να δειξουν οτι τα μελη θελουν να διαλυσουν το συνεταιρισμο και να του ανοιξουν παλι ισως με αλλο ονομα και σιγουρα με αλλο τηλεφωνο . Παντως δεν μπορω να πω ο ΦΩΤΟΓΑΦΟΣ  μεχρι και δανειο πηρε για να σωσει το καναλι μας , απο ποια τραπεζα δεν ξερω εαν και μολις σε οποιαδηποτε απο αυτες και πεις θελω δανειο για να κανω μυνησεις στο ραδιοταξι ΚΟΣΜΟΣ ολλοι σου δινουν οσα λεφτα θες και με χαμηλο επιτοκιο.

Τρίτη 23 Αυγούστου 2011

Ο ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΙΝΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΠΡΩΤΑ ΣΤΟΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ

Για να γινει ανασυσταση θα πρεπει να γινει διαλυση. Απο που και πως ξερει ο ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ οτι το ραδιοταξι εχει διαλυθει και παει απευθειας στην ανασυσταση? Οπου τον βρειτε ρωτηστετον πως γινεται διαλυση ενος συνεταιρισμου και εαν ο 3109 επιτρεπει συνεταιρισμους ΣΠΕ. Εαν θα πρεπει να πληρωσετε και ποσα για να γινει ανασυσταση , και αυτα που θα σας πει να τα θυμηθειτε οταν θα γινει αυτο που θελει

Ο ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΟΣ

Εχθες παντως επεσε το γελιο της αρκουδας στο ΔΣ . Ηταν καλεσμενος να δωσει εξηγήσεις για τις απειλες που εκτοξευε εναντίον συναδελφων που δεν εβαζαν υπογραφη στο χαρτι που λεει για την διαλυση του ραδιοταξι . Γιατι ανασύσταση χωρις διάλυση δεν γινεται. Αυτος που λετε   ο 876 που δεν ειναι παραπανω απο χρονο στο ραδιοταξι απειλουσε σταθμους που ειναι πανω απο 15 χρονια εδω οτι εαν δεν βαλουν υπογραφη δεν θα τους γραψουν στο καινουργιο ραδιοταξι. Αυτος που ηταν οδηγος μεχρι πριν 2 χρονια και μαλιστα ηταν και στο προεδρειο των οδηγων και που την αδεια την κερδισε λεει σε κληρωση και δεν την αγορασε οπως καναμε ολοι μας . Πηρε εντολες απο τον ΦΩΤΟΓΡΑΦΟ και τα χαρτια και βγήκε παγανια για να βγαλει το ψωμακι του. Μολις που λετε εμαθε οτι το ραδιοταξι θα κινηθει δικαστικα εναντιων του ειπε οτι τα χαρτια ειναι του 4 . Το γελιο επεσε οταν ο 4 ειπε παρουσια ολων οτι τον 876 τον εβαλε ο προεδρος για να τον εκθεσει στα ματια των συναδελφων. Μιλαμε οτι ο ανθρωπος ειναι απιστευτος.  Επισης βρεθηκαν σταθμοι που λενε οτι δεν εχουν βαλει υπογραφη σε αυτο το χαρτι και θελουν να παρουν την υπογραφη τους πισω. Εγω προσωπικα ξερω και αλλους . Τωρα περιμενω την διοικηση να κανει αυτο που πρεπει για να σταματησει αυτη η τρομοκρατια στο ονομα της νομιμοτητας. Θα ηθελα να μαθω επισης που θα το μαθω εαν ο ΑΣΤΕΡΙΞ εχει βαλει υπογραφη γιατι εαν εχει βαλει ειναι ακυρη γιατι ουτε αυτος εχει δικαιομα να ειναι μελος οπως και ολοι οσοι εχουν το 50% και το αλλο μισο δεν ανηκει στο ραδιοταξι.

Δευτέρα 22 Αυγούστου 2011

ΝΑΤΑ ΜΑΣ . ΜΟΝΟ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΑΞΙΜΕΤΡΟ


Βαν πολλών θέσεων
Στα σχέδια του υπουργείου Μεταφορών είναι να μπουν στον χώρο των ταξί βαν πολλών θέσεων, η προμίσθωση χωρίς ταξίμετρο, η ελεύθερη χρέωση σε ορισμένες περιπτώσεις - όλα πάντως στη βάση καθαρών κανόνων, διαφάνειας και δικαιοσύνης.
Ο κ. Ραγκούσης δεν αρνείται πως υπήρξαν διαφορετικές απόψεις στην κυβέρνηση πάνω στο θέμα. Χωρίς να κατονομάζει κανέναν, αναφέρει:
"Θα ήμουν ο τελευταίος που θα προσπαθούσα να συγκαλύψω ότι όντως καταγράφηκαν διαφορετικές προσεγγίσεις που εκφράζουν συχνά θεμελιώδεις διαφορές για πολιτικές αξίες και ιεραρχήσεις, ακόμα -θα έλεγα- εκφράζουν μία διαφοροποίηση ανάμεσα σε δύο διαφορετικές πολιτικές γενιές".

ΟΙ ΝΕΕΣ ΑΔΕΙΕΣ


Πάνω από 8.500 αιτήσεις για νέα ταξί κατατέθηκαν
Λινα Γιανναρου
Αιτήσεις για περισσότερες από 8.500 νέες άδειες ταξί έχουν κατατεθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες των δεκατριών περιφερειών της χώρας μετά την ανακοίνωση της απελευθέρωσης του επαγγέλματος από το υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων. Από αυτές, η μεγάλη πλειονότητα έχει κατατεθεί στην Περιφέρεια Αττικής, ενώ περίπου οι μισές έχουν κατατεθεί από δύο μόνο πρόσωπα (αίτηση για 2.000 άδειες έκαστος).
Σύμφωνα με πληροφορίες, μάλιστα, οι συγκεκριμένοι αριθμοί δεν απηχούν το πραγματικό ενδιαφέρον του κοινού για απόκτηση άδειας ταξί, το οποίο εκτιμάται ως πολύ μεγαλύτερο. Οι διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών δέχονται καθημερινά δεκάδες διερευνητικά τηλεφωνήματα από πολίτες που βλέπουν την απελευθέρωση του επαγγέλματος του αυτοκινητιστή ως ευκαιρία νέας καριέρας, μια επαγγελματική διέξοδο.
Προς μεγάλη απογοήτευση των ενδιαφερομένων, πάντως, όλες οι παραπάνω αιτήσεις θα απορριφθούν. Ο λόγος δεν είναι βέβαια ότι οι αιτούντες δεν πληρούν τις προϋποθέσεις, αλλά ότι προς το παρόν... δεν υπάρχουν προϋποθέσεις. «Εφόσον δεν έχει βγει ο νόμος που καθορίζει ποιος δικαιούται άδεια ταξί και όλα τα σχετικά κριτήρια, πώς μπορούμε να κάνουμε δεκτή μια αίτηση;» λέει χαρακτηριστικά στην «Κ» ο περιφερειάρχης Αττικής κ. Γιάννης Σγουρός. «Ολες λοιπόν οι αιτήσεις πρόκειται να έχουν αρνητική απάντηση (σ. σ. οφείλουν οι περιφέρειες να απαντήσουν σε κάθε ενδιαφερόμενο εντός ευλόγου χρονικού διαστήματος), μέχρις ότου προχωρήσει η επεξεργασία του νόμου και δοθούν οι κατευθυντήριες γραμμές». Ο κ. Σγουρός ήταν κατηγορηματικός και ως προς την απόρριψη των δύο επίμαχων ερωτημάτων που αφορούν συνολικά 4.000 άδειες ταξί.
Αξίζει να σημειωθεί πάντως ότι επικρατεί σύγχυση στις περιφερειακές διοικήσεις ως προς το πώς πρέπει να διαχειριστούν το ενδιαφέρον του κόσμου. Από τη μία πλευρά, οφείλουν βάσει νόμου να κάνουν δεκτή κάθε αίτηση, από την άλλη πλευρά όμως ενημερώνουν τους ενδιαφερομένους ότι δεν πρόκειται οι αιτήσεις τους να διεκπεραιωθούν. «Τις κάνουμε δεκτές, αλλά όχι... αποδεκτές» όπως είπε χαρακτηριστικά στην «Κ» στέλεχος της Περιφερειακής Ενότητας Θεσσαλονίκης. «Η υπηρεσία οφείλει να πρωτοκολλήσει κάθε αίτηση, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τις κάνει δεκτές». Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον πάντως εκδηλώνεται από Ελληνες πολίτες -έχουν κατατεθεί αιτήσεις και από αλλοδαπούς πάντως-, κάθε ηλικιακής ομάδας.
Υπενθυμίζεται ότι οι ιδιοκτήτες ταξί έχουν δώσει ραντεβού για τις 5 Σεπτεμβρίου, οπότε αναμένεται να είναι έτοιμες οι τελικές προτάσεις του υπουργείου για τους κανόνες απελευθέρωσης του κλάδου, οι οποίες θα ενσωματωθούν σε νόμο, καθώς έχει λήξει η διορία για την επίλυση του προβλήματος με προεδρικό διάταγμα. Στο τέλος Αυγούστου πρόκειται να ξεκινήσει η διαβούλευση για τη διαμόρφωση του τελικού κειμένου, στην οποία θα συμμετέχουν οι αυτοκινητιστές, έχοντας στο πλευρό τους και τους 13 περιφερειάρχες, οι οποίοι έχουν χριστεί εγγυητές του διαλόγου με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.

ΜΗΠΩΣ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ?

Α ΡΕ ΚΥΡΙΑΚΟ.    ΜΗΠΩΣ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟΝ ΚΥΡΙΑΚΟ? ΤΟΝ ΨΑΧΝΕΙ Ο ΠΑΠΠΟΎΣ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΗΓΕ ΣΤΗ ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ . ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΠΗΡΕ Ο ΠΑΠΠΟΎΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΨΑΧΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟΥ ΤΩΡΑ

Σάββατο 20 Αυγούστου 2011

ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ

Τα πραγματα εχουν ξεφυγει πολυ . Αυτοι οι κοσμοσωτηρες που εχουν αναλαβει εκμερος τριτων να (ΣΩΣΟΥΝ) το ραδιοταξι και που μαζευουν υπογραφες για να μας κανουν νομιμους στα μετρα τους που εκβιαζουν και απειλουν συναδελφους η βαζετε υπογραφη η θα δειτε τι θα παθετε μετα κανουν τωρα και ψευτικες μυνησεις χωρις να τους ενδιαφερει εαν υπηρχαν μαρτυρες η οχι παρα μοναχα για να υπερασπισουν τα ψεματα που λενε τοσα χρονια τωρα . Τα στεγανα απο που βρισκονται τα λεφτα αρχιζουν να πεφτουν και ολο και περισσοτερες φημες κυκλοφορουν και οπου υπαρχει καπνος υπαρχει και φωτια. Βεβαια αυτο που εγινε εχθες καθε αλλο παρα καλο για αυτους ηταν , γιατι επεσαν οι μασκες και τωρα ελπιζω ο ΚΑΣΚΟΛΑΚΙΑΣ να τους βαλει στην θεση τους γιατι τωρα εδωσαν δικαίωμα. Και βεβαια ο συγκεκριμενος ψευτης σταθμος θα πρεπει να παει σε αλλο ραδιοταξι να εργαστει. Οι κυριοι ξερουν οτι τα περιθωρια εχουν στενεψει και τρεχουν να προλαβουν τον χρονο . Βεβαια λογαριαζουν χωρις την ΤΖΟΥΛΙΑ και θα δειτε οτι οταν θα ερθει η ωρα πολλα ωραια πραγματακια να βγαινουν στην φορα. ΟΧΙ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΣΩ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΠΕΡΝΕΙ 1000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟ ΤΑΜΕΙΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΑΡΆΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΚΌΠΤΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ , ΟΥΤΕ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΕΔΙΝΕ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ  ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ  ΣΕ ΠΡΩΗΝ ΟΔΗΓΟ ΤΟΥ, Η ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΛΟΙΟ ΒΟΥΛΙΑΞΕ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΥΜΕ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΔΕΙΝΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ?

Πέμπτη 18 Αυγούστου 2011

ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ

Πολλοί απο εσας  δεν πλήρωσαν την καρτα μεχρι τωρα κυριως γιατι δεν ειχαν λεφτα και λογικο ειναι . Με πειραζει ομως οτι καθομαστε στην πιατσα και λεμε ο καθε ενας το μακρυ του και το κοντο του. Το θεμα δεν ειναι εαν θα πληρωσουμε η οχι η το ποσα θα πληρωσουμε γιατι τα εξοδα παραμενουν εξοδα. Το θεμα ειναι το πως θα αυξησουμε την δουλεια μας και εκει δεν λεει κανεις τιποτα. Εκει σταματανε τα παντα. Εαν τραβηξει και η επομενη απεργια τοσο πολυ τοτε τα εξοδα θα διπλασιαστουν και παλι θα φωναζουμε, και λυση δεν θα βρουμε. Η λυση ειναι μια  η αυξηση της δουλειας μας .

Κυριακή 14 Αυγούστου 2011

ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΜΑΣ

Απο οτι βλεπω την εχετε κανει ολοι για αλλα μερη πιο δροσερα . Και οταν λεω ολοι δεν βαζω και αυτους που θελουν να κανουν το ραδιοταξι νομιμο , αυτοι ειναι εδω και μαζευουν υπογραφες για να ανοιξουν ενα νομιμο ραδιοταξι λενε. Νομιζω οτι θα ηταν πιο ευκολο ομως να ανοιξουν ενα καινουργιο οπως εχουν κανει και τοσοι αλλοι πριν απο αυτους και να αφησουν εμας τους παρανομους ησυχους , ετσι και αλλοιως απελευθερωση εχουμε και με 4 αυτοκινητακια ανοιγουνε εταιρια και περνουν και οποια θεση θελουν, εκτως και εαν και εκει τσακωθουν παλι στην μοιρασια. Ετσι και γινει αυτο βγαινουμε κερδιζμενοι ολοι  . Θα ησυχασουμε εμεις απο αυτους και αυτοι απο εμας.

Πέμπτη 11 Αυγούστου 2011

ΜΙΑ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΑΠΕΡΓΙΑ

Καλησπερα σε ολους. Καθε ημερα μαθαίνουμε και κατι καινουργιο .  Δεν φτανει που γυρισα πισω  αρων αρων εμαθα και οτι καθόμουν τζαμπα νηστικια 20 ημερες.  θα σας πω κατι τωρα αλλα μην το πειτε πουθενα. Την επομενη φορα που θα κανουμε απεργια και φτασετε σε σημειο να μην εχετε να φατε , παρτε ολη την οικογενεια και κατεβειτε να κανετε περιφρουριση και θα φατε οσο θελετε και θα πληρωσει το ραδιοταξι την επομενη φορα δε κυκλοφορει η φημη οτι θα πληρωσει και τα καυσιμα και αμα τραβηξει πολυ θα πληρωσει και την ΔΕΗ σας. Αλλα η καρτα καρτα. Αληθεια ποιος ξερει εαν πηραν τον μισθο τους οι διοικουντες ?
Παντως δεν εχω παράπονο οτι γραφω την μια μερα την αλλη μερα γινεται . Μονο διαδρομες δεν περνω και ας λεω καθε μερα σημερα θα παω καλα .

Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΗΣ

Οπως ολοι ετσι και εγω ελειψα για 2 μερουλες και πηγα να φαω τα λεφτα που εβγαλα το πρωτο Σαββατοκυριακο μετα απο την απεργια . Υστερα απο 36 ωρες δουλεια και εισπραξη 135 ευρω και αφου αφαίρεσα τα πετρελαια , την ασφαλεια , το φπα πηγα σε μια μαγευτικη παραλια να φαω τα υπολοιπα για να βγαλω το αχτι μου απο τις 20 ημερες απεργιας που ειχα πεθανει στην πεινα. Και εκει που λετε που ειχα εγκατασταθει και σκεφτομουν με ποιο τροπο θα φαω ολα τα λεφτα που περίσσεψαν με περνουν τηλεφωνο και μου λενε για την καινουργια ανακοινωση που εβγαλε το ΔΣ  και που μας καλει να πληρωσουμε την καρτα μας μεχρι την Παρασκευη. Τα μαζεψα που λετε αμεσως και γυρισα πισω για να δωσω τα λεφτα που ειχα για να βοηθησω τα καναλι . Αφου ειπα σκεφτεται αυτο εμενα ετσι πρεπει να κανω και εγω για αυτο. Να τα δωσουμε μεχρι την Παρασκευη για να εχει ο γραμματεας 3 ολοκληρες ημερες να καθεται επανω οποτε μεχρι την Τριτη που θα ανοιξουν οι υπηρεσιες να ειναι ζεστο το χρημα. Εαν το κρατουσα εγω επανω μου σιγουρα θα τα χαλουσα σε φαγητα και ποτα . Ο αλλος που εχει παιδια θα αναγκαζοταν να τα δωσει χαρτζιλικι στα παιδια του , η να τους παρει γαλα για να πιουν. Ειναι καλλυτερα λοιπον να τα βαλουμε στο χρηματοκιβωτιο και να τα φυλαει ο ΓΥΛΟΣ.
Ευχαριστουμε πολυ την διοικηση που μας σκεφτεται και μας υποστηριζει και δεν περνω το μερος καποιων που λενε οτι ο προεδρος και ο γραμματεας πηραν τον μισθο τους και ενω εμεις χασαμε λεφτα αυτοι δεν εχασαν. Εγω πιστευω οτι ο ΚΑΣΚΟΛΑΚΙΑΣ και ο ΓΥΛΟΣ δεν θα παρουν το μισθο τους και θα τον αφησουν στο Ραδιοταξι . Τι και εαν σε αλλα ραδιοταξι πληρωνουν την μιση καρτα εμιεις ειμαστε ανωτεροι. Και μια και ο Αυγουστος παντα εχει την περισσοτερη δουλεια εμεις αυτον τον μηνα θα δωσουμε 200 ευρω για να δειξουμε την ανωτεροτητα μας. Οπως ειχε πει και ο ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ λεφτα υπαρχουν . Το μονο που απομενει ειναι να βγει και ο ΣΑΚΗΣ και να πει ΜΑΖΙ ΤΑ ΦΑΓΑΜΕ . Εμαθα και κατι αλλα , αλλα αυτα την αλλη φορα γιατι τωρα πρεπει να βγω για δουλεια για να δωσω στο καναλι τα 100 ευρω που ελπιζω να τα εχω κανει εισπραξει μεχρι την Παρασκευη.

Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011

ΡΑΓΚΟΥΣΙΑΔΑ


Σε άρθρο του στο «Έθνος της Κυριακής», ο Γιάννης Ραγκούσης αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η απεργία ανέδειξε μια πολλαπλή σύγκρουση που υπερβαίνει το συγκεκριμένο θέμα «και μας υποχρεώνει να αναμετρηθούμε με τις μεγάλες προκλήσεις που έχει μπροστά ο τόπος». «Είναι ευθύνη μας να αναδείξουμε την πολιτική ουσία της σύγκρουσης αυτής», τονίζει.
Ο Γ. Ραγκούσης εκτιμά ότι η συντριπτική πλειοψηφία του ελληνικού λαού τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης και της αναβάθμισης του επαγγέλματος των ταξί και υποστηρίζει ότι «η δήθεν κριτική για χειρισμούς, η προσχηματική προτροπή για συμβιβασμούς, η υποκριτική πίεση για λήξη της απεργίας με "αμοιβαίες υποχωρήσεις", υπέκρυπτε στην πραγματικότητα την έλλειψη πολιτικής βούλησης για απελευθέρωση».
«Εμείς έχουμε πάρει τις αποφάσεις μας. Λέμε απελευθέρωση και εννοούμε απελευθέρωση. Με κανόνες, διαφάνεια και δικαιοσύνη. Γιατί η απελευθέρωση αυτή είναι στην πραγματικότητα απελευθέρωση από τα δεσμά που καθηλώνουν τη χώρα στο τέλμα του παρελθόντος. Θα τα σπάσουμε γιατί αυτή είναι η αξίωση της κοινωνίας και η ανάγκη της πατρίδας», καταλήγει ο Γ. Ραγκούσης.

180.000 - 200.000 ΕΥΡΩ ΕΚΑΝΑΝ ΦΤΕΡΑ

Μετα απο 19 ημερες απεργια ετσι εξασφαλισαμε την περιουσια μας και ερχονται και τα αλλα. ΖΗΤΩ Ο ΘΥΜΙΟΣ 
Γερμανικό σύστημα χορήγησης αδειών εξετάζει το υπουργείο Μεταφορών
Βασική αρχή του γερμανικού συστήματος είναι η κατάργηση των αγοραπωλησιών στις άδειες. Η άδεια είναι προσωπική και μόλις ο ιδιοκτήτης της φτάσει σε ηλικία συνταξιοδότησης την καταθέτει στο κράτος, που τη διαθέτει με βάση λίστα αναμονής, η οποία έχει συγκροτηθεί με συγκεκριμένα κριτήρια. Ο αριθμός τους καθορίζεται με μαθηματικό τύπο, με βασική παράμετρο τον πληθυσμό και τα οικονομικά δεδομένα της κάθε περιοχής.

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2011

ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕ Ο ΠΡΟΕΔΡΑΚΟΣ

Σε ανακοίνωσή του το υπουργείο επισημαίνει ότι «η αναιτιολόγητη ταλαιπωρία της χώρας έληξε, αφήνοντας στην κρίση των πολιτών όσους την ενθάρρυναν και την στήριξαν. Όπως εξαρχής έχουμε ανακοινώσει, η απελευθέρωση του επαγγέλματος των ταξί με κανόνες, προχωρά απολύτως σύμφωνα με τη διαδικασία διαλόγου και το χρονοδιάγραμμα που έχουμε γνωστοποιήσει.

ΑΤΣΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ Η ΑΝΤΖΕΛΑ!!!!

Α ρε ΑΝΤΖΕΛΑ μεχρι και ο ΘΥΜΙΟΣ σε χρησιμοποιησε για γλιτώσει το τομαρι του. Απο αυριο ολοι οι δημοσιογραφοι θα ψαχνουν να σε βρουν για να κανεις δηλωσεις. Γιαυτο ξυρισου γυαλισου και πες και κανενα καλο λογο για το ραδιοταξι μας